Monday, January 21, 2008

Эмэгтэй хүн эрдэнийн чулуу 2 жижиг байхдаа чамин


Энэ сайхан чимэгтэй угийг саяхан сонслоо. Нээрээ ч тийм дээ гэж бодлоо. Тоомсог шиг өндөр гоолиг , барби шиг урт хөл тсээж биерээ гайхуулсан охид хаа сайгүй зурагт радиогоор "од " болж, үе.н үед магтагдсаар ирсэн. Харин эмэгтэй хүн болгон уян налархай, тансаг, нууцлаг, гэрэл гэгээ нь болсон Бурханы бүтээл. Эмэгтэй хүн эрдэнийн чулуу 2 жижиг байхдаа чамин Энэ сайхан үгийг эр хүнээс сонсох ч бас таатай байлаа шүү хэхэ. Хар багасаа л би гэдэг хүн ангийнхан дундаа хамгийн жижигхэн нь, биейин тамирын хичээл дээр бүгд 1 эгнээ болж зогсоход би хамгийн сүүлд нь " бүгд ..." гэж хэлдэг байж билээ. / ангийхнийгаа тоолж байгаан / таксинд олуулаа суугаад цагдаагаас нуугдах болоход би л жижгээрээ нуугдана, "чи жижиг нь юм чин тэгчих..ингэчих "гэж хаа явсан газраа хэлүүлнэ, нэг талаараа ашигтай ч юм шиг нөгөө талаараа намайг ашиглаад ч байгаа юм шиг. Харин гэтэл бас жижиг биений талаар ийм таатай үг бас сонсдогоо. хэхэ /инээмсэглэл дүүрээд ирлээ/ Ер нь залуучууд яг ямар эмэгтэйд дуртай байдагын болоо? модель шиг хүүхнүүдэд үү? жижиг биетэй cute охидод уу? бас нэг найзаасаа жижиг биетэй охидууд өхөөрдмөөр гэж сонсож байсийн байна.
Жижигхэн биетэй би
Жирийн охидоос өөр
Эрдэнийн чулуутай өөрийгөө зүйрлээд
Энүүхэндээ би жаргалтай
харин залуу таны хувьд ямар охид таалагддаг вэ?

8 comments:

xvv said...

Хэхэ хөөрхөн юм бэ. Адилхан юм байна. Би бас их намхан, эрэгтэй юм байж жижигхэн гартай. Тэгээд тэрэндээ дурамжхан байдаг байсан юм. Харин саяхнаас бурхан яагаад намайг ингэж жижигхэн байлгаад байсныг ойлгож эхэлж байх шиг.. :) Миний мэргэжилд миний бие илүү тохиромжтой юм байна, ер нь миний мэргэжлийн манай салбарынхан анзаараад байсан чинь дандаа жижигхэн биетэй хүмүүс байгаад байгаам шиг..

Харин сонирхдог охидуудын хувьд ёстой 1-2метрийн хооронд багтаж байвал бүгдийг нь сонирхоно :DD Mиний хувьд өндөрөөс нь өөр юм хардаг юм шиг байгаа юм :p

byambaa said...

bi bas jijig. ene ugiig chin tseejilj avlaa.

chamin bhiig hicheenee.

Idea said...

Хэхэ жижиг хүмүүсийн эрх ашгийг хамгаалах нийгэмлэг байгуулах уу, хэдүүлээ. Тэгээд зэрэгцэж зогсож байгаад хамгийн жижгийгээ даргаар нь тавъя. Аягүй бол би болж баларнаа.

Насаараа л намхан жижигхэнээрээ дуудуулаад одоо бүр сурчихаж. Гэхдээ том биетэй, тоомсог шиг хүүхнүүдийн хажууд эгдүүтэй, эвсээрхэн л гэж боддийн шд. Хөгшрөөхөө хөөрхөн жижигхэн эмээ болно. Тэгээд ач нараа тойруулж суулгаж байгаад "Эмээ нь залуудаа эрдэнийн шигтгээ шиг гялалзаж, Эрчүүдийн харцыг булаан эрвэлзэж явлаа" гэсэн юм ярьжээ суухгүй юу хэхэ.

Jasmin дүү сэтгэл санаагаар дэмжсэнд талархсан шүү, блогт чинь орж ирээд бүр сайхан болчихлоо. Шийдвэрээ бараг гаргасан, шинэ бичлэг удахгүй оруулнаа.

Arsun said...

Tiimee, emegtei hun erdniin chuluu hoyor jijighen tusmaa chamin.

Pearle Deppsu said...

Би бол дундаж таарсан нуруу туруутай юм байна. Тиймээс тэр нийгэмлэг надад падгүй болж таарах юм байна даа.

Pearle Deppsu said...

Хэхэ, эсвэл орж хамгийн өндөр нь болдог юм билүү гсн хохохо

бж said...

Hehe, nad met ni odoo haaachnaa...
Aa yadgiin tom busguichuudiin niigemleg baiguulnaa.

Tulga said...

Hehe, tanidag Jusmin mun uu?